Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

Siły Sprzedaży

Wrocław

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Porady na temat pozycjonowania.

Autor: Siły Sprzedaży, publikacja: 2015-04-15

Pozycjonowanie jest procesem ciągłym i z góry zaplanowanym. Aby odpowiednio zaplanować działania należy postępować według szeregu wytycznych. Kilka najistotniejszych przedstawimy w niniejszym artykule. Można je stosować niezależnie od umiejętności programistycznych. Niemniej jednak proponujemy oddać te pracochłonne zadania w ręce doświadczonych specjalistów.

1. Tytuł

Zdjęcie nr 1

Tytuł strony jest najważniejszym czynnikiem wewnętrznym mającym bezpośredni wpływ na pozycję witryny w rankingu wyszukiwarki Google.pl.

Tytuł strony powinien posiadać w treści pozycjonowaną frazę z nazwą marki/sklepu ( w przypadku promowania sklepu internetowego), lub kilka fraz jeśli zaistnieje taka potrzeba. Treść powinna składać się z trzech do sześciu wyrazów i z maksymalnie 36ciu znaków.

Dlaczego akurat tyle?

Otóż dlatego, że akurat tyle wyszukiwarka Google jest w stanie wyświetlić użytkownikowi. Niemniej jednak roboty wyszukiwarki są w stanie zaindeksować do 65ciu znaków (lub 482 pikseli). Dlatego w razie potrzeby istnieje możliwość zwiększenia liczby znaków w tytule, lecz część z nich nie będzie poprawnie wyświetlana potencjalnemu klientowi.

Zasada złotej trójki mówi, że najważniejsza fraza powinna znajdować się na początku tytułu, ponieważ pierwsze trzy wyrazy najmocniej stymulują pozycję witryny w rankingu wyszukiwarki. Ponadto każda podstrona powinna posiadać swój unikalny tytuł. Każda podstrona wyznaczona do pozycjonowania koniecznie musi mieć przypisany unikalny tytuł.

2. Opisy

<META DESCRIPTION>

Znacznik <meta name=”description”></meta> zawiera opis strony widoczny w wynikach wyszukiwania Google. Opis powinien być chwytliwy i czytelny - "miły dla internauty". W opisie warto dwukrotnie powtórzyć słowa kluczowe (lub ich odmiany), dla których pozycjonujemy stronę.

Treść znacznika meta description powinna składać się nie mniej, niż z 75ciu i nie więcej, niż z 156ciu znaków, bowiem tyle znaków maksymalnie wyświetla się w wynikach wyszukiwania Google.

Każda pozycjonowana podstrona powinna posiadać unikalny opis. Często stosowaną strategią jest umieszczanie w opisie danych kontaktowych.



Opracowano:
Robert Ptasznik
Siły Sprzedaży

Pozycjonowanie stron - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 6 529 Specjalistów od Pozycjonowania Stron Internetowych najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych: